Saturday, December 27, 2008

Klang town aka Jakarta M'sia

makk aiii semalam aku p klang town..kunun2 nk jenguk mydin cozz nak cari baju utk otomen2 tu. Aku parking le kete kat station bus express sbb jln byk tutup kat town tu..susah nk cari parking..otw aku jln kaki nak p mydin tu aku lalu la kat lorong2 tikus..aku tgk kt kiri kanan aku semuanya penjaja yg rata2 mmg warganegara indon..dgn setiap kedai yg jual CD@ cassette semuanya putar lagu dangdut..aduyaaiiiii..naik serem aku nak lalu kat situu..seolah2 aku plak pendatang yg p kt tmpt dorang..

tu dah satu hal..bila masuk je mydin aku kene bersesak2 dgn dorang..dah macam jadi dorang punya kg halaman ..dan soping komplek dorang..bila beratur nak byr pun rata2 muka dorang.. ni le last aku p sana..takut sehhhhhhh... dah le pandang org semacam jeee..aka u bukan anti ngan dorang tapi ntah laaa... aku rasa x selesa..

0 comments: