Wednesday, December 3, 2008

Honda City V-Tech




hehehhee..finally dapat gak CITY aku kuar..perghhh punye la byk halangan..tapi dah rejeki aku kot..Alhamdulillah..dpt gak aku merasa kete baru..egegeggeege..mmg beza ngan kete lama aku... smooth jee bila bwk...takut pun ade sebenonyerr sbb aku x biasa bwk kete auto..aku rasa aku la pemandu paling berhemah,sopan santun dan lemah lembut..cheewahhh.. sejak bwk kete tu..ye laa..bwk slow tahap gaban..biasalah kete baru..kalu dh lama esok mau gak aku bwk cam wira aku dulu tu..

perghhh..dpat je kete tu ptg khamis terus p tukar no plate yg baru..pastu pasang sticker kat belakang kete n finally the following day pasang tinted..perghhh abih dkt 600 henggettt..ikat peyutt la nmpknyerr aku bulan ni sementara nak tunggu gaji ujung bulan..

1 comments:

DramaQueen said...

wa wa wa...tahniah la... bila la nk dpt tumpang ni.. hua hua hua... suka la si fifi ngan minmin..