Monday, December 15, 2008

best fwen kiterrr


Pyzam Bubble Maker Toy

Thought bubbles & MySpace Layouts at pYzam.com


ni ler besh pren aku..Name dia Aya..Name penuh dia RUHAYA..Kengkadang aku panggey dia Ayatut..kadang2 aku panggey dia Ayakkk..dia ni anak pak jen kat BP Keramat... .org dia sempoi je.. dia la advisor aku bab2 nak kurih muruih ni..klu kami jumpa mesti nak gelak doploh pat jam sambil dok anyam ketupat..

memula aku kenai dia punya lah sumbung minah ni..ayoyoyo... pas dh kenai baru la aku tau dia ni kelako n kuat loyar buruk dan seorang kawan yg paling ngebest.. dulu ari2 kami jumpa kat Mespes..huhuhu..pas aku dh kije kat kilang jepung ni..mane leh nak bukak tenet...kami dah jarang2 jumpa..tapi kami still keep in touch lagi via sms, tepon n apa2 je la jenis telekomunikasi yg ader..kengkadang kami hang out sesama selalunya p soping kompleks laa..ari raya x pernah miss p umah dia ..coz every year dia wat open os..masakkan dia plak..ader umpphhh.especially spagetti..(ayak aku kasi up hang skeeettt..)

kalu aku ade prob, org pertama yg aku cari, dia la..dia jenis open N sporting gilerr..walau apa aku citer pun dia x pernah citer kat org len..aku selesa citer personal aku kat dia cozz dia x pernah kutuk or simply judge aku..dia selalu bg aku idea camner nak settle the problem....lap u very muchhh ayakkkkk...

NI AKU CEDOK DR MESPES DIA TAU...( AYAKKKK JGN MARAH ARRRR...AMPUN BUKKKK)

Berita Terkini, Kanak2 Genius sustagen yang pernah mendapat tempat di Oxport Unibesiti semasa beliau baru berumur 13 telah dijumpai sedang mejual nasik lemak menurut laporan London News of the cawangan Jinjang Selatan.

Alip~Ya~alip, 30 abahnya bernama Gurney seorang kelantanese dan ibunya cik yah seorang warganegeri peroq *aper uduh bebenor ejaannyer* dilaporkan telah mengepost mengenai perniagaan nasik lemak tanpa lauk beliau beharga USD 3.99 Sebungkus, jikalau berlauk rege USD5.99 (mengikut harga promosi pasaraya Giant) di dalam internet. Berita melaporkan beliau telah mengelarkan nama gerai beliau sebagai NASIK LEMAK ANTABANG-BANG di dalam site.

Beliau juga dilaporkan telah mengebertaiskan nasik lemak beliau sebagai belemak, becholesterol dan nasik boleh tambah dan sukakan pelanggan yang muda kerana pelanggan muda tak perlu berdiet.
Berita mengenai beliau keluar di dada akhbar sehari selepas abahnya dipercayai disaman kerana telah tesalah meletakkan kenderaan diluar kotak kuning di kawasan DBKL.

Alip~Alip lulusan pengajian sastera A-Level yang diperlukan beliau untuk membolehkan beliau memasuki Oxpord sewaktu beliau berumur 12 telah menyebabkan pencarian besar besaran dilakukan keatasnya kerana beliau telah melarikan diri drpda pengajian Pada ketika itu ayahnya telah membuat kenyataan bahawasanya anaknya telah dikidnap oleh mahkluk asing dan di brainwashed untuk mencari kunci kepada ketak baper nak bijaksanaan hotaknya.

Akan tetapi alip~ya~Alip telah menghantar sepucuk e-mail kepada pemily nya menyatakan mereka tidak perlu risau kerana beliau sedang mengenalpasti resipi terbaru sambal nasik lemak tanpa menggunakan belacan.
Beliau dijumpai di dalam sebuah pasar basah di Bournecourtmaut semasa sedang bargain rege kerang dan berkeras untuk tidak pulang ke Malaysia kerana di Malaysia terdapat terlalu ramai makcik-makcik menjual nasik lemak.

Alip~Ya~alip telah kembali meneruskan pengajiannya di Oxpord bagi menghabiskan final year Pengajian Masters dlm pengajian Sastera tapi telah gagal menamatkan pengajian kerana telah bercinta dengan trainee loyar buruk bernama Jonathan Brandis. Mereka telah berpisah sebulan kemudian kerana dipercayai Jonathan telah menghidap penyakit sembelit.



0 comments: