Wednesday, February 25, 2009

Tol oo Tol

Aku nak share ngan korang skit arr pasal tol kat sg rasau ni..actually bukan tol tapi pekerja tol tu dlm erti kata lain tukang kutip duit tol. Ekceli itu la satu2nye jln yg aku lalu utk elak jammed masa nak g & balik opis. Kalu aku rasa cam rajin skit utk redah jammed, aku akan lalu ikut sek 7.

Ok lah selalunya aku akan lalu tol tu sblm kul 7 pagi. So mengikut kata PLUS dan yg sewaktu dgnnya kalu kita lalu jln tol depa antara kul 12mlm hingga 7 pagi, kita akan dpt disc 10%.

So nak jadi citer, aku lalu la kat lorong tepi kanan skali, ni lorong peberet aku sbb x yah nak beratur panjang2..lorong ni dipecahkan kpd beberapa laluan.. selalunya bila aku bg singgit depa akan pulangkan seposen. Tapi ade la satu ari tu, bukan sekali tau byk kali dah..selalunya tolgate boy laa… bila aku lalu je lorong tu dia buat muka derkkk jee tanpa pulangkan seposen.. aku pun pe lagi sound je la budak laki tu " eh dik bukan 90 sen "ke..dia pun sambil sorokkan muka tanpa pandang aku n pulangkan seposen …apa ni bila mintak baru nak kasi..aku bukan nak berkira sgt pasal seposen tu tapi cuba la korang bygkan kalu dah seratus dua ratus kete yg lalu n tak tau yg tol tu rege 90 sen sebelum 7 pg, brapa la agaknya dia dpt collect sehari…

1 comments:

Luvvvvv said...

betul.. betul.. betul..!!