Thursday, January 29, 2009

CUTI2 DI KOLA PERLIS



perghhhhhhhhhhhhhhh..bersawang & berabuk page aku ni...dah lama x p vakum carpet n buang sawang kat siling blog aku ni haa..ngeeee.. sejak laptop aku masuk spital n aku punya study dh start mmg masa x de langsung nk dok update blog ni....

tp xpe aku curi2 mase gak skodeng blog ni...ok la aku nak share ngan korang cuti raya cine aritu aku balik kg mak aku kat Jitra n sempat la terbabas ke Kola Perlis..memula tu ingat nak p Langkawi tapi tu la cam aku ckp tadi ari rabu dh start class, mane sempat nak nak g sane..nyampas betoiii.. cian budak2 PLK cam aku ni kene start awal sedangkan budak2 fulltime semuanya dok honeymoon lagi mkn limau mandarin..grrrrr...

disini aku sertakan gambo2 di hari kejadian...jeng3... byk lagi sebenonyerr nak letak tp aku x sempat nak upload..bdn letih giler..drive dr jitra ke kl...rasa nak tercabut tempurung lutut aku..dh le jammed tahap dewa.... nasib bek kete auto..fuhhhh...

0 comments: